Újra gondolva, avagy nevessünk kicsit :)

Újra gondolva, avagy nevessünk kicsit :)

Egy szekszi téma :)

2019. január 27. - Angelinahh

Kip – kop..Ki kopog?Béla vagyok, 25 éves,lány

funny-costumes-1

Egy szekszi téma :)

18 éven aluliaknak nem ajánlott

 

Ülök a kori pálya szélén, a kispadon, próbálom visszaállítani a légzésemet a normálisnak nevezhető szintre. Egész jól ment, elvégre sikerült két kört mennem, és el sem estem. Az öcsémet keresem, aki úgy cikázik az emberek között, mint sebes pisztráng a folyóban. Bakker, jó pár évvel ezelőtt még én tanítottam meg korcsolyázni… Akkoriban úgy festett a jégen, mint egy haláltusáját vívó bébi fóka. Merengésemből egy „kedves” hang riaszt fel:- NA MI VAN TÖKFEJ, CSAK ENNYIT BÍRTÁL?- nevet öcsém, miközben én, az általa felvert jeget köpködöm ki a számból. Leül mellém, együtt bámészkodunk. -Elég sokan vannak-jegyzi meg. Nekem feltűnik, egy karcsú, kecsesen sikló személy. Hosszú nyúlánk alkat, testhez simuló fekete nadrágban, hófehér kabátban. Baba arcába kicsit bele lóg az egyenesre vasalt barna haja. Előtör belőlem egy kérdés:- Szerinted fiú vagy lány? Már öcsém is őt bámulja. Egyszerűen nem tudjuk eldönteni… Eszembe jut egy vicc, bár pontosan idézni nem tudom a lényege: Anyuka:- Azonnal menj vissza a szobádba átöltözni! Gyerek:- Miért? Túl rövid a szoknyám? Anyuka:- Nem, azért mert kilóg a tököd!:)

Elgondolkoztam azon, hogy amikor én még kislány voltam :) három típust különböztettek meg, a nemi identitás tekintetében. Az alap, a fiú-lány kapcsolt (heteroszexuális) ; fiú-fiú, lány- lány (homoszexuális) ; fiú-lány-fiú(biszexuális) Mostanra kezdek kicsit képzavarba kerülni. Hozzá teszem a homoszexualitás igen is örökölhető, már az állatvilágban is bizonyították. Nem hiszem, hogy ők ismerik a „divat leszbikus”, ez most a menő " kifejezéseket. De a repertoár bővül… Nem is kicsit. Mondják, a nemi szerepek kezdenek felcserélődni. Erről eszembe jut egy történet.

Volt szerencsétlenségem egy nívós konditeremben dolgozni. Nem is akár milyen pozícióban. Én a voltam  A takarító nő. Akkoriban találkoztam ám furcsa emberekkel. Volt izmos, még izmosabb, és már annyira izmos, aki nem tudta lerakni a dinnyét a hóna alól. De egy valaki feltűnt nekem. Legalább 180 magasságával, barna bőrével, csupa izom, de az a szépen arányosan kidolgozott testével, szőke, szorosan hátra fogott félhosszú hajával. Nem bírtam megállni, hogy megkérdezzem ki ez a Herkules. A válasz:- Ő Szilvi, az egyik legjobb személyi edzőnk! Na bumm! Miután megfordult, már láttam hatalmas szilikon melleit, karakán arcát, de a szemei még nőiesek voltak. Nincs azzal semmi gond, ha valaki ad magára, edzeni jár, de azért nem kellene átesni a ló másik oldalára. Mennyi olyan posztot látok én is, amin három gyerekkel, de kőkemény hasizommal feszítenek. Ilyenkor az jut eszembe, némi irigységgel, de jó neki hogy van erre ideje. Ha egyedül lenne, segítség nélkül, három műszakban dolgozna a szalag mellett, azt hiszem csak a pólóját feszítő gyerekről pakolhatna ki képeket.

Egy új fogalom pl.: a metroszexuális, idézet a Wikipediából: többnyire egyedülálló férfiak, akik, sokat költenek kozmetikumokra, fodrászra, divatra, és sokat törődnek a külsejükkel, inkább életstílusra vonatkozik. Na, én biztos ideglelést kapnék ettől..hogy simább a lába, mint az enyém,vagy több időt tölt a fürdőben a haja tökéletessé varázsolásával, mint Narcissus. (Igen, innen származtatható a narcisztikus kifejezés, ez a csávó a saját tükörképébe volt szerelmes… Remélem nem sokat veszekedtek :))

 Magam részéről inkább részesítem előnyben az amolyan férfias férfit. Nem a pocakos, hátig szőrős, kőműves csíkkal megáldott fajtát :) A férfi akkor férfi, ha megtudja adni egy nőnek a biztonságot(nem a sugar daddykre gondolok) figyelmet. Mellette a nő,  igazi nő lehet, és ahogy rá néz, higgye el hogy „istennő”a szemében. Fordítva pedig nekünk, hölgyeknek, ne az legyen már az első, hogy reggel szó szerint felrakjuk az arcunkat, vagy megkeressük a párnában :) ( ezért javasolják, hogy az első randi vizes legyen :)Teremtsük meg az otthon melegét, a nyugalmat és a kellő gondoskodást. Tudom, nem könnyű megfelelni a legyek konyhatündér, dolgozó nő kari-érrel :) kiváló anyuka, és természetesen szuper szexi elvárásoknak. De nem is kell!

Változik a világ, és ezzel együtt a férfi női ideálok is. De én nem szeretnék meg egyszer azon gondolkodni, hogy na vajon te fiú vagy- e vagy lány?

 Mennem kell a konditerembe hogy csupa izom Wonder Women- né váljak én is. ÁÁÁ, inkább eszek egy csokit, nem is zavar már a „bébi hájam” :)

Réka voltam, vagyok és leszek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://angelinahh.blog.hu/api/trackback/id/tr4714591192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása